Na niedzielne, ciche przedpołudnie w Trójmieście PKP Szybka Kolej Miejska informowała o nieplanowanym zdarzeniu – awarii systemu sprzedaży biletów. Wszystko wróciło jednak do normy, usterki już nie ma.
Komunikat o usterce serwera, który wpływał na działanie biletomatów i kas biletowych PKP SKM w Trójmieście, pojawił się po godz. 11.00. „Z powodu problemów technicznych z naszym serwerem, tymczasowo, wszystkie kasy biletowe oraz automaty biletowe nie są w stanie sprzedawać biletów. Zachęcamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej oraz do zakupu biletów u konduktorów pociągów bez dodatkowych opłat” – brzmiał oficjalny komunikat.
Informacje o postępach prac nad usunięciem awarii były regularnie aktualizowane na profilu SKM na Facebooku. Jak podano, skutki usterki, które objawiały się niemożnością sprzedaży biletów za pośrednictwem kas oraz niektórych automatów biletowych, są już usuwane.